Kariera

Ze względu na zwiększone rozprzestrzenianie się koronawirusa (Covid-19) w Polsce i trosce o zdrowie kandydatów i pracowników podjęliśmy decyzję, że rekrutacje na stanowiska specjalistyczne będą prowadzone online.

Zachęcamy do złożenia aplikacji. Dbamy o Twoje bezpieczeństwo.

Rekrutacje prowadzimy cały rok uzależniając je od bieżących potrzeb. Sposób przeprowadzania procesu rekrutacyjnego jest zróżnicowany i zależy od działu i stanowiska.

Liczy się dla nas nie tylko doświadczenie zawodowe i posiadane kompetencje, ale również chęć ciągłego podnoszenia swoich umiejętności, zaangażowanie i wysokie zdolności interpersonalne.

Zachęcamy również do aplikowania  na staże lub praktyki Studentów kierunków związanych z Ogrzewnictwem, Odnawialnymi Źródłami Energii, Mechaniką. Najlepszym z Was zaproponujemy pracę na pełen etat już po skończonych studiach.

Sprawdź, kogo aktualnie szukamy, a jeśli szukasz pracy na innych stanowiskach, niż prowadzone przez nas rekrutacje – aplikuj przez FORMULARZ

Dbamy również  o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych – zanim wyślesz CV zapoznaj się Klauzulą informacyjną.

Klauzula informacyjna

 

Specjalista ds. Rekrutacji

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Prowadzenie projektów rekrutacyjnych w pełnym zakresie na stanowiska średniego i niskiego szczebla
  • – Aktywny research i pozyskiwanie kandydatów
  • – Określanie profilu poszukiwanych pracowników
  • – Udział w tworzeniu procedur rekrutacyjnych
  • – Rozwijanie narzędzi rekrutacyjnych
  • – Tworzenie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych
  • – Doradztwo i budowanie pozytywnych relacji, a także współpraca z menadżerami

Szukamy osoby która:

  • – Jest samodzielna, ale jednocześnie umie pracować w zespole
  • – Posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia rekrutacji
  • – Cechuje się bardzo dobrą organizacją pracy własnej oraz samodzielnością w wykonywaniu zadań
  • – Posiada swobodę w kontaktach z ludźmi i buduje z nimi pozytywne relacje
  • – Samodzielnie szuka rozwiązań
  • – Ma wykształcenie wyższe – preferowana psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi

Oferujemy:

  • – Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie  produkcyjnej
  • – Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji w obszarze HR
  • – Zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem adekwatnym do doświadczenia
  • – Możliwość budowania działu HR i rozwoju w strukturach firmy

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

Asystent działu OZE

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Wsparcie działu OZE w codziennych zadaniach
  • – Kontakty z kontrahentami i klientami
  • – Wysyłki części zamiennych i materiałów reklamowych
  • – Administrowanie bazami danych klientów
  • – Inne prace biurowe

Wymagania:

  • – Wykształcenia wyższego technicznego,
  • – Doświadczenia w obsłudze klienta,
  • – Samodzielności i umiejętności organizacyjnych,
  • – Zaangażowania,
  • – Umiejętności pracy w zespole,
  • – Zainteresowanie Odnawialnymi Źródłami Energii,
  • – Prawo jazdy kat B.

Oferujemy:

  • – Interesującą i samodzielną pracę w międzynarodowym środowisku
  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • – Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet socjalny
  • – Przyjazną atmosferę w pracy
  • – Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i realizowania unikalnych projektów
  • – Pracę w dynamicznym, prężnie działającym zespole

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

Zmianowy Szef Produkcji

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Zarządzanie pracownikami
  • – Odpowiedzialność za wykonanie planów produkcyjnych (maksymalizacja efektywności pracy, odpowiedzialność za standard jakościowy, doskonalenie jakości produkowanych wyrobów)
  • – Przestrzeganie i doskonalenie ustalonych zasad procesu „5S”, odpowiedzialność za porządek na wydziałach produkcyjnych
  • – Zarządzanie sytuacjami awaryjnymi związanymi z zarządzanym obszarem
  • – Znajomość i spełnianie wymagań BHP i ochrony środowiska
  • – Znajomość i przestrzeganie norm prawnych oraz wewnętrznych standardów
  • – Dbanie o stan techniczny powierzonych maszyn i urządzeń,

Wymagania:

  • – Wykształcenie wyższe techniczne
  • – 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem produkcją
  • – 1 rok doświadczenia w zarządzaniu pracownikami
  • – Umiejętności przywódcze, komunikatywność, dobra organizacja pracy, terminowość, sumienność
  • – Znajomości języka angielskiego
  • – Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • – Interesującą i samodzielną pracę
  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • – Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet socjalny
  • – Przyjazną atmosferę w pracy
  • – Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i realizowania unikalnych projektów

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

Kierowca wózka – pracownik transportu

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Zaopatrzenie wydziałów produkcyjnych w komponenty,
  • – Wizualna kontrola pobranych komponentów,

Wymagania:

  • – Ukończonego kursu na wózki widłowe z egzaminem UDT
  • – Skrupulatności i dokładności.

Oferujemy:

  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • – Pracę od poniedziałku do piątku w systemie 2 zmianowym,
  • – Pracę w przyjaznej atmosferze,
  • – Pakiet socjalny

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Automatyk przemysłowy – konstruktor

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Konstruowanie i wykonywanie urządzeń testujących i sterujących na wyposażeniu produkcyjnym
  • – Wsparcie techniczne w zakresie naprawy i modernizacji maszyn, urządzeń, linii technologicznych
  • – Wykonywanie bieżących oględzin i konserwacja urządzeń elektrycznych, instalacji sterowania i automatyki na terenie zakładu
  • – Automatyzacja procesów produkcyjnych
  • – Udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań z dziedziny automatyki i konstrukcji urządzeń wraz z innymi wydziałami przy wdrożeniu nowych wyrobów

Wymagania:

  • – Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane mechaniczne, elektroniczne, elektrotechniczne)
  • – Znajomości zagadnień elektrotechniki, mechaniki oraz elektroniki
  • – Znajomości systemów 3D-CAD, mile widziana znajomość programów SolidWorks lub Inventor
  • – Komunikatywności i dobrej organizacji pracy
  • – Komunikatywnej znajomości języka angielskiego

Oferujemy:

  • – Interesującą i samodzielną pracę w międzynarodowym środowisku
  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • – Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet socjalny
  • – Przyjazną atmosferę w pracy
  • – Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i realizowania unikalnych projektów
  • – Pracę w dynamicznym, prężnie działającym zespole

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

Menedżer produktu ds odnawialnych źródeł energii

Podstawowym zadaniem Menadżera Produktu jest zespolenie różnorakich działań z zakresu wdrożenia nowego produktu, handlu, marketingu, komunikacji w jedną, spójną i efektywną całość. Menadżer produktu finalnie odpowiada za produkt końcowy powierzonego mu zadania. Ten z kolei możemy rozbić na mniejsze projekty, które musi wcześniej wyselekcjonować i koordynować. Reasumując, pracę Product Managera można przyrównać do spoiwa łączącego różnego rodzaju segmenty, z których ostatecznie ma powstać dany – i wymagany przez pracodawcę – produkt.

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Zarządzanie procesem tworzenia produktów – prowadzenie i monitorowanie produktu od koncepcji do standaryzacji
  • – Współpraca z pracownikami innych działów firmy, np. konstrukcyjnego, technologicznego, produkcji, sprzedaży itd.
  • – Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży – planowanie nowych wersji produktu i zarządzanie nimi
  • – Określanie wymagań rynkowych dla obecnych i przyszłych produktów poprzez analizę rynku i konkurencji
  • – Tworzenie strategii marketingowej dotyczącej konkretnego produktu i nadzorowanie realizowanych działań
  • – Wspieranie polityki po sprzedażowej dla danego produktu
  • – Podejmowanie działań prowadzących do podniesienia poziomu sprzedaży
  • – Kontrolowanie kosztów i budżetu
  • – Prowadzenie szkoleń produktowych
  • – Utrzymywanie relacji z klientami i analizowanie ich potrzeb

Wymagania:

  • -Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane: mechaniczne, inżynieria środowiska ciepłownictwo)
  • – Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w pracy konstruktora w branży wentylacyjnej
  • – Umiejętności samodzielnego zarządzania zasobami oraz czasem
  • – Umiejętności pracy w zespole
  • – Dobrej znajomości języka angielskiego
  • – Łatwości i predyspozycji do uczenia się nowych rzeczy

Oferujemy:

  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • – Tworzenie ambitnych projektów
  • – Szkolenia produktowe
  • – Współpracę w międzynarodowych zespołach
  • – Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet socjalny
  • – Przyjazną atmosferę w pracy
  • – Motywacyjny system wynagrodzenia

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zastępca Kierownika Magazynu

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Organizowanie pracy dla osób zatrudnionych w magazynach oraz nadzór nad prawidłowością wykonania zadań.
  • – Planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej
  • – Zapewnienie właściwego sposobu składowania w magazynach.
  • – Zapewnienie właściwej rotacji (FIFO) składowanych materiałów, wyrobów, towarów.
  • – Zapewnienie prawidłowego sposobu prowadzenia i przechowywania dokumentacji magazynowej.
  • – Przyjmowanie i wydawanie materiałów, komponentów, towarów z i do magazynu na podstawie aktualnych dokumentów.
  • – Rozmieszczenie przyjętych towarów na wyznaczonych powierzchniach magazynowych.
  • – Zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem oraz kradzieżą.
  • – Czynny udział w inwentaryzacjach.

Wymagania:

  • – Wykształcenia min. średniego technicznego
  • – Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku magazyniera
  • – Ukończonego kursu na wózki widłowe z egzaminem UDT
  • – Dobrej organizacji pracy
  • – Umiejętności zarządzania zespołem
  • – Doświadczenia w obsłudze programów magazynowych

Oferujemy:

  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • – Pracę od poniedziałku do piątku,
  • – Pracę w przyjaznej atmosferze,
  • – Pakiet socjalny

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SPAWACZ

Główne zadania:

  • – Spawanie metodą (MAG) 135 zbiorników, kotłów i palników
  • – Dobór parametrów spawania na podstawie instrukcji spawalniczych
  • – Utrzymanie porządku na stanowisku pracy

Oczekujemy:

  • – Ukończony podstawowy kurs spawacza w metodzie (MAG) 135
  • – Umiejętność oceny wad spawalniczych
  • – Umiejętność czytania rysunku technicznego
  • – Umiejętność spawania metodą (TIG) 141 będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • – Pracę od poniedziałku do piątku w systemie 3 zmianowym,
  • – Pracę w przyjaznej atmosferze,
  • – Pakiet socjalny

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Monter

Główne zadania na tym stanowisku:

  • – Montaż podgrzewaczy i wymienników ciepłej wody
  • – Utrzymanie porządku na stanowisku pracy

Wymagania:

  • – Zdolności manualne
  • – Podstawowa umiejętność czytania rysunku technicznego

Oferujemy:

  • – Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • – Pracę od poniedziałku do piątku w systemie 2 lub 3 zmianowym,
  • – Pracę w przyjaznej atmosferze,
  • – Pakiet socjalny

Proszę o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Nibe – Biawar Sp z o.o. w niezbędnych czynnościach procesu rekrutacyjnego. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych umieszczoną na stronie  https://www.biawar.com.pl/o-firmie/kariera/

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

APLIKUJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

duży trójkąt

Jesteś zainteresowany?

Sprawdź gdzie znajdziesz autoryzowanego dystrybutora

Mapa dystrybutorów

trójkąt
słuchawki słuchawki białe

Skontaktuj się z Autoryzowanym dystrybutorem

> Dystrybutorzy
miejsce docelowe miejsce docelowe białe

Sprawdź nasze aktualne nowości i promocje

> Aktualności
informacje informacje ikona biała

Sprawdź gdzie znajdziesz autoryzowanego serwisanta

> Znajdź serwisanta
ikona poczta biała ikona poczta

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami

> Kontakt